اسدزاده, احمد, آسیابان رضایی, مینا, طاهونی, مهناز. (1392). نقش بازار محوری در بهبود عملکرد برند در بازارهای بین المللی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(1(24) بهار), 119-140.
احمد اسدزاده; مینا آسیابان رضایی; مهناز طاهونی. "نقش بازار محوری در بهبود عملکرد برند در بازارهای بین المللی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 1(24) بهار, 1392, 119-140.
اسدزاده, احمد, آسیابان رضایی, مینا, طاهونی, مهناز. (1392). 'نقش بازار محوری در بهبود عملکرد برند در بازارهای بین المللی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(1(24) بهار), pp. 119-140.
اسدزاده, احمد, آسیابان رضایی, مینا, طاهونی, مهناز. نقش بازار محوری در بهبود عملکرد برند در بازارهای بین المللی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 7(1(24) بهار): 119-140.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب