جولا, نعمت اله, صمدی, منصور, چینی پرداز, رحیم. (1393). تأثیر برآیند متغیرهای بهره وری در کارکنان در تماس با مشتری بر کیفیت خدمات ادراکی توسط مشتریان (مورد : بانکهای خصوصی استان خوزستان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(3(30)پاییز), 45-68.
نعمت اله جولا; منصور صمدی; رحیم چینی پرداز. "تأثیر برآیند متغیرهای بهره وری در کارکنان در تماس با مشتری بر کیفیت خدمات ادراکی توسط مشتریان (مورد : بانکهای خصوصی استان خوزستان)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 3(30)پاییز, 1393, 45-68.
جولا, نعمت اله, صمدی, منصور, چینی پرداز, رحیم. (1393). 'تأثیر برآیند متغیرهای بهره وری در کارکنان در تماس با مشتری بر کیفیت خدمات ادراکی توسط مشتریان (مورد : بانکهای خصوصی استان خوزستان)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(3(30)پاییز), pp. 45-68.
جولا, نعمت اله, صمدی, منصور, چینی پرداز, رحیم. تأثیر برآیند متغیرهای بهره وری در کارکنان در تماس با مشتری بر کیفیت خدمات ادراکی توسط مشتریان (مورد : بانکهای خصوصی استان خوزستان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 8(3(30)پاییز): 45-68.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب