تقی زاده, هوشنگ. (1394). ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس سیستم استنتاج فازی(مطالعه موردی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(3(34)پاییز), 139-160.
هوشنگ تقی زاده. "ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس سیستم استنتاج فازی(مطالعه موردی)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 3(34)پاییز, 1394, 139-160.
تقی زاده, هوشنگ. (1394). 'ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس سیستم استنتاج فازی(مطالعه موردی)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(3(34)پاییز), pp. 139-160.
تقی زاده, هوشنگ. ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس سیستم استنتاج فازی(مطالعه موردی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 9(3(34)پاییز): 139-160.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب