رضوانی, رضا, صیادی, علی. (1395). مطالعه کیفی تأثیر آزمون جدید ورودی دوره دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی بر روش تدریس، ارزشیابی کلاسی و برنامه درسی استادان زبان دانشگاه های ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(33), 159-180.
رضا رضوانی; علی صیادی. "مطالعه کیفی تأثیر آزمون جدید ورودی دوره دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی بر روش تدریس، ارزشیابی کلاسی و برنامه درسی استادان زبان دانشگاه های ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 33, 1395, 159-180.
رضوانی, رضا, صیادی, علی. (1395). 'مطالعه کیفی تأثیر آزمون جدید ورودی دوره دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی بر روش تدریس، ارزشیابی کلاسی و برنامه درسی استادان زبان دانشگاه های ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(33), pp. 159-180.
رضوانی, رضا, صیادی, علی. مطالعه کیفی تأثیر آزمون جدید ورودی دوره دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی بر روش تدریس، ارزشیابی کلاسی و برنامه درسی استادان زبان دانشگاه های ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 9(33): 159-180.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب