تقی زاده, هادی, خضری مقدم, نوشیروان, منظری توکلی, حمدالله, زین الدینی میمند, زهرا. (1394). نقش اهداف پیشرفت، حافظه فعال و سبک‌های یادگیری شناختی (وابسته به زمینه، ناوابسته به زمینه) در پیش بینی پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول شهر مشهد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(44), 31-44.
هادی تقی زاده; نوشیروان خضری مقدم; حمدالله منظری توکلی; زهرا زین الدینی میمند. "نقش اهداف پیشرفت، حافظه فعال و سبک‌های یادگیری شناختی (وابسته به زمینه، ناوابسته به زمینه) در پیش بینی پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول شهر مشهد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 44, 1394, 31-44.
تقی زاده, هادی, خضری مقدم, نوشیروان, منظری توکلی, حمدالله, زین الدینی میمند, زهرا. (1394). 'نقش اهداف پیشرفت، حافظه فعال و سبک‌های یادگیری شناختی (وابسته به زمینه، ناوابسته به زمینه) در پیش بینی پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول شهر مشهد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(44), pp. 31-44.
تقی زاده, هادی, خضری مقدم, نوشیروان, منظری توکلی, حمدالله, زین الدینی میمند, زهرا. نقش اهداف پیشرفت، حافظه فعال و سبک‌های یادگیری شناختی (وابسته به زمینه، ناوابسته به زمینه) در پیش بینی پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول شهر مشهد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 10(44): 31-44.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب