Faghih, Esmail, Kharaghani, Naeemeh. (1387). The Effect of User-Friendly Texts vs. Impersonal and Hybrid Texts on the Reading Comprehension Ability of Iranian EFL Learners. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 35-49.
Esmail Faghih; Naeemeh Kharaghani. "The Effect of User-Friendly Texts vs. Impersonal and Hybrid Texts on the Reading Comprehension Ability of Iranian EFL Learners". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1387, 35-49.
Faghih, Esmail, Kharaghani, Naeemeh. (1387). 'The Effect of User-Friendly Texts vs. Impersonal and Hybrid Texts on the Reading Comprehension Ability of Iranian EFL Learners', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 35-49.
Faghih, Esmail, Kharaghani, Naeemeh. The Effect of User-Friendly Texts vs. Impersonal and Hybrid Texts on the Reading Comprehension Ability of Iranian EFL Learners. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1387; 1(2): 35-49.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب