Mohammadian, Mahmoud, Dadashi, Mohammad Ali. (1395). Marketing Strategies for Organic Products in Iran. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(2), 249-256.
Mahmoud Mohammadian; Mohammad Ali Dadashi. "Marketing Strategies for Organic Products in Iran". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 2, 1395, 249-256.
Mohammadian, Mahmoud, Dadashi, Mohammad Ali. (1395). 'Marketing Strategies for Organic Products in Iran', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(2), pp. 249-256.
Mohammadian, Mahmoud, Dadashi, Mohammad Ali. Marketing Strategies for Organic Products in Iran. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 6(2): 249-256.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب