ویسی, مهسا, سلیمانی, ندا. (1394). اولویت‌بندی استفاده از رسانه‌ها در آگاهی از برندهای صنعت بیمه در میان مصرف‌کنندگان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(27), 137-154.
مهسا ویسی; ندا سلیمانی. "اولویت‌بندی استفاده از رسانه‌ها در آگاهی از برندهای صنعت بیمه در میان مصرف‌کنندگان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 27, 1394, 137-154.
ویسی, مهسا, سلیمانی, ندا. (1394). 'اولویت‌بندی استفاده از رسانه‌ها در آگاهی از برندهای صنعت بیمه در میان مصرف‌کنندگان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(27), pp. 137-154.
ویسی, مهسا, سلیمانی, ندا. اولویت‌بندی استفاده از رسانه‌ها در آگاهی از برندهای صنعت بیمه در میان مصرف‌کنندگان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 8(27): 137-154.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب