سبحانی فرد, یاسر, محمدی, مهدی. (1393). طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(23), 83-104.
یاسر سبحانی فرد; مهدی محمدی. "طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 23, 1393, 83-104.
سبحانی فرد, یاسر, محمدی, مهدی. (1393). 'طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(23), pp. 83-104.
سبحانی فرد, یاسر, محمدی, مهدی. طراحی مدل اثرات برون‌سپاری موفق بر کیفیت خدمات مشتریان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(23): 83-104.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب