تقوی خانقاه, میرمهران. (1393). بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(23), 105-122.
میرمهران تقوی خانقاه. "بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 23, 1393, 105-122.
تقوی خانقاه, میرمهران. (1393). 'بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(23), pp. 105-122.
تقوی خانقاه, میرمهران. بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(23): 105-122.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب