خیری, بهرام, ملکیان, شبنم. (1393). بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(22), 117-139.
بهرام خیری; شبنم ملکیان. "بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 22, 1393, 117-139.
خیری, بهرام, ملکیان, شبنم. (1393). 'بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(22), pp. 117-139.
خیری, بهرام, ملکیان, شبنم. بررسی نقش تعدیلگر ارزش‌های لذت‌گرایانه بر رابطه بین پیشامدها و پیامدهای برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 6(22): 117-139.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب