. (1392). تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(19), 9-23.
. "تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 19, 1392, 9-23.
. (1392). 'تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(19), pp. 9-23.
. تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 5(19): 9-23.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب