. (1392). تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(19), 45-65.
. "تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 19, 1392, 45-65.
. (1392). 'تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(19), pp. 45-65.
. تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 5(19): 45-65.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب