تقی زاده, هوشنگ, علی پور, خالد. (1395). رابطۀ شخصیت برند و ارزش ادراک شده با تعهد به برند در بین کاربران زن تلفن‌های همراه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(31), 39-55.
هوشنگ تقی زاده; خالد علی پور. "رابطۀ شخصیت برند و ارزش ادراک شده با تعهد به برند در بین کاربران زن تلفن‌های همراه". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 31, 1395, 39-55.
تقی زاده, هوشنگ, علی پور, خالد. (1395). 'رابطۀ شخصیت برند و ارزش ادراک شده با تعهد به برند در بین کاربران زن تلفن‌های همراه', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(31), pp. 39-55.
تقی زاده, هوشنگ, علی پور, خالد. رابطۀ شخصیت برند و ارزش ادراک شده با تعهد به برند در بین کاربران زن تلفن‌های همراه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 9(31): 39-55.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب