دل افروز, نرگس, گودرزوند چگینی, مهرداد, علیخان گرگانی, حسین. (1392). تأثیر خانواده و ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 111-132.
نرگس دل افروز; مهرداد گودرزوند چگینی; حسین علیخان گرگانی. "تأثیر خانواده و ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1392, 111-132.
دل افروز, نرگس, گودرزوند چگینی, مهرداد, علیخان گرگانی, حسین. (1392). 'تأثیر خانواده و ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 111-132.
دل افروز, نرگس, گودرزوند چگینی, مهرداد, علیخان گرگانی, حسین. تأثیر خانواده و ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 2(2): 111-132.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب