دل افروز, نرگس, طالقانی, محمد, سلطانی, حدیثه. (1393). اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(2), 76-90.
نرگس دل افروز; محمد طالقانی; حدیثه سلطانی. "اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 2, 1393, 76-90.
دل افروز, نرگس, طالقانی, محمد, سلطانی, حدیثه. (1393). 'اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(2), pp. 76-90.
دل افروز, نرگس, طالقانی, محمد, سلطانی, حدیثه. اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 3(2): 76-90.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب