طالقانی, محمد, فلاح حسن پور, فروزش. (1393). عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری، مبتنی بر رفتار مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(3 و 4), 1-8.
محمد طالقانی; فروزش فلاح حسن پور. "عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری، مبتنی بر رفتار مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 3 و 4, 1393, 1-8.
طالقانی, محمد, فلاح حسن پور, فروزش. (1393). 'عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری، مبتنی بر رفتار مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(3 و 4), pp. 1-8.
طالقانی, محمد, فلاح حسن پور, فروزش. عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری، مبتنی بر رفتار مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 3(3 و 4): 1-8.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب