رضایی, فاطمه, جعفری, مصطفی. (1393). بهره‌گیری از تحلیل عاملی در ارائه مدلی از عوامل مدیریت دانش بازاریابی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(3 و 4), 47-56.
فاطمه رضایی; مصطفی جعفری. "بهره‌گیری از تحلیل عاملی در ارائه مدلی از عوامل مدیریت دانش بازاریابی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 3 و 4, 1393, 47-56.
رضایی, فاطمه, جعفری, مصطفی. (1393). 'بهره‌گیری از تحلیل عاملی در ارائه مدلی از عوامل مدیریت دانش بازاریابی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(3 و 4), pp. 47-56.
رضایی, فاطمه, جعفری, مصطفی. بهره‌گیری از تحلیل عاملی در ارائه مدلی از عوامل مدیریت دانش بازاریابی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 3(3 و 4): 47-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب