صدفی, ذبیح اله, محسنی تبریزی, علیرضا. (1392). بررسى عوامل مؤثر بر تمایل مخاطبان به استفاده از تبلیغات و پیام‌های تجارى اینترنتى و ماهواره‌اى در تصمیم‌گیری‌ها و کنش‌های اقتصادى در شهر زنجان . نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(3), -.
ذبیح اله صدفی; علیرضا محسنی تبریزی. "بررسى عوامل مؤثر بر تمایل مخاطبان به استفاده از تبلیغات و پیام‌های تجارى اینترنتى و ماهواره‌اى در تصمیم‌گیری‌ها و کنش‌های اقتصادى در شهر زنجان ". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 3, 1392, -.
صدفی, ذبیح اله, محسنی تبریزی, علیرضا. (1392). 'بررسى عوامل مؤثر بر تمایل مخاطبان به استفاده از تبلیغات و پیام‌های تجارى اینترنتى و ماهواره‌اى در تصمیم‌گیری‌ها و کنش‌های اقتصادى در شهر زنجان ', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(3), pp. -.
صدفی, ذبیح اله, محسنی تبریزی, علیرضا. بررسى عوامل مؤثر بر تمایل مخاطبان به استفاده از تبلیغات و پیام‌های تجارى اینترنتى و ماهواره‌اى در تصمیم‌گیری‌ها و کنش‌های اقتصادى در شهر زنجان . نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 10(3): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب