حسنوند عموزاده, مهدی. (1396). اثربخشی آموزش شناختی-رفتاری گروهی عزت نفس برجرات ورزی، خودکارآمدی، اضطراب اجتماعی و کمرویی دانش آموزان پسر مضطرب اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(33), 59-79.
مهدی حسنوند عموزاده. "اثربخشی آموزش شناختی-رفتاری گروهی عزت نفس برجرات ورزی، خودکارآمدی، اضطراب اجتماعی و کمرویی دانش آموزان پسر مضطرب اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 33, 1396, 59-79.
حسنوند عموزاده, مهدی. (1396). 'اثربخشی آموزش شناختی-رفتاری گروهی عزت نفس برجرات ورزی، خودکارآمدی، اضطراب اجتماعی و کمرویی دانش آموزان پسر مضطرب اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(33), pp. 59-79.
حسنوند عموزاده, مهدی. اثربخشی آموزش شناختی-رفتاری گروهی عزت نفس برجرات ورزی، خودکارآمدی، اضطراب اجتماعی و کمرویی دانش آموزان پسر مضطرب اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 2(33): 59-79.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب