تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,621 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,331,381 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,377,688 |
بازشناسی کیفی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مبتنی بر عمل فکورانه | ||
فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری دانشگاه آزاد واحد بجنورد | ||
مقاله 2، دوره 12، شماره 50، خرداد 1396، صفحه 23-50 اصل مقاله (377.31 K) | ||
نوع مقاله: پژوهشی | ||
نویسندگان | ||
جواد جهان1؛ علیرضا فقیهی* 2؛ ذبیح پیرانی3 | ||
1دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک | ||
2استادیار گروه علوم تربیتی، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک | ||
3استادیار گروه روانشناسی، واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی، اراک | ||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 598 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,828 |