همتی, فاطمه, ستوده نما, الهه, سلیمانی, حسن, مرشدیان, محبوبه. (1396). تأثیر آموزش خودنظم‌بخشی خواندن و درک‌مطلب به زبان‌آموزان سطوح پیشرفته و متوسط بر نگرش آنان به خواندن در انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: اجرای یک مدل یادگیری خودنظم‌یافته. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(39), 109-134.
فاطمه همتی; الهه ستوده نما; حسن سلیمانی; محبوبه مرشدیان. "تأثیر آموزش خودنظم‌بخشی خواندن و درک‌مطلب به زبان‌آموزان سطوح پیشرفته و متوسط بر نگرش آنان به خواندن در انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: اجرای یک مدل یادگیری خودنظم‌یافته". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 39, 1396, 109-134.
همتی, فاطمه, ستوده نما, الهه, سلیمانی, حسن, مرشدیان, محبوبه. (1396). 'تأثیر آموزش خودنظم‌بخشی خواندن و درک‌مطلب به زبان‌آموزان سطوح پیشرفته و متوسط بر نگرش آنان به خواندن در انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: اجرای یک مدل یادگیری خودنظم‌یافته', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(39), pp. 109-134.
همتی, فاطمه, ستوده نما, الهه, سلیمانی, حسن, مرشدیان, محبوبه. تأثیر آموزش خودنظم‌بخشی خواندن و درک‌مطلب به زبان‌آموزان سطوح پیشرفته و متوسط بر نگرش آنان به خواندن در انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: اجرای یک مدل یادگیری خودنظم‌یافته. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 10(39): 109-134.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب