عریضی, حمیدرضا, مرتضوی, نرگس السادات. (1393). اثر آگهی بر حساسیت نسبت به قیمت کالا با توجه به مدل ذهنی مشتری به‌عنوان متغیر میانجی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(1), 99-112.
حمیدرضا عریضی; نرگس السادات مرتضوی. "اثر آگهی بر حساسیت نسبت به قیمت کالا با توجه به مدل ذهنی مشتری به‌عنوان متغیر میانجی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 1, 1393, 99-112.
عریضی, حمیدرضا, مرتضوی, نرگس السادات. (1393). 'اثر آگهی بر حساسیت نسبت به قیمت کالا با توجه به مدل ذهنی مشتری به‌عنوان متغیر میانجی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(1), pp. 99-112.
عریضی, حمیدرضا, مرتضوی, نرگس السادات. اثر آگهی بر حساسیت نسبت به قیمت کالا با توجه به مدل ذهنی مشتری به‌عنوان متغیر میانجی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 15(1): 99-112.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب