بدیعی, الهه, فرج اللهی, مهران. (1395). تأثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش‌های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی، بر یادگیری دانش‌آموزان هنرستانی، درآموزش ترکیبی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(49), 13-22.
الهه بدیعی; مهران فرج اللهی. "تأثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش‌های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی، بر یادگیری دانش‌آموزان هنرستانی، درآموزش ترکیبی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 49, 1395, 13-22.
بدیعی, الهه, فرج اللهی, مهران. (1395). 'تأثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش‌های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی، بر یادگیری دانش‌آموزان هنرستانی، درآموزش ترکیبی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(49), pp. 13-22.
بدیعی, الهه, فرج اللهی, مهران. تأثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوش‌های چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی، بر یادگیری دانش‌آموزان هنرستانی، درآموزش ترکیبی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 13(49): 13-22.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب