Mirzapoor, Majid, Barjesteh, Hamed. (1396). The Efficacy of Audio Input Flooding Tasks on Learning Grammar: Uptake of Present Tense. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(3), 25-34.
Majid Mirzapoor; Hamed Barjesteh. "The Efficacy of Audio Input Flooding Tasks on Learning Grammar: Uptake of Present Tense". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 3, 1396, 25-34.
Mirzapoor, Majid, Barjesteh, Hamed. (1396). 'The Efficacy of Audio Input Flooding Tasks on Learning Grammar: Uptake of Present Tense', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(3), pp. 25-34.
Mirzapoor, Majid, Barjesteh, Hamed. The Efficacy of Audio Input Flooding Tasks on Learning Grammar: Uptake of Present Tense. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 7(3): 25-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب