دهدشتی شاهرخ, زهره, محمدی, علی. (1395). تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(32), 21-43.
زهره دهدشتی شاهرخ; علی محمدی. "تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 32, 1395, 21-43.
دهدشتی شاهرخ, زهره, محمدی, علی. (1395). 'تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(32), pp. 21-43.
دهدشتی شاهرخ, زهره, محمدی, علی. تأثیر محیط فیزیکی و اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(32): 21-43.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب