نژاد محمد نامقی, احسانه, شادنوش, نصرت اله, غفاری, داریوش. (1395). تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تند‌گردش. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(32), 63-79.
احسانه نژاد محمد نامقی; نصرت اله شادنوش; داریوش غفاری. "تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تند‌گردش". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 32, 1395, 63-79.
نژاد محمد نامقی, احسانه, شادنوش, نصرت اله, غفاری, داریوش. (1395). 'تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تند‌گردش', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(32), pp. 63-79.
نژاد محمد نامقی, احسانه, شادنوش, نصرت اله, غفاری, داریوش. تأثیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید در صنعت کالاهای تند‌گردش. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(32): 63-79.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب