میرابی, وحیدرضا, شفیعی, علی. (1395). بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(32), 97-107.
وحیدرضا میرابی; علی شفیعی. "بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 32, 1395, 97-107.
میرابی, وحیدرضا, شفیعی, علی. (1395). 'بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(32), pp. 97-107.
میرابی, وحیدرضا, شفیعی, علی. بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر بازاریابی صنعت آلومینیوم در شرکت آلومینیوم ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(32): 97-107.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب