مصوری منش, اکرم, زارع, حسین, کمالی, محمود. (1392). اثربخشی آموزش نظریه حل مسأله ابداعی (TRIZ) بر خلاقیت، نوآوری و تفکر علمی اعضای هیات‌علمی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(15), 87-100.
اکرم مصوری منش; حسین زارع; محمود کمالی. "اثربخشی آموزش نظریه حل مسأله ابداعی (TRIZ) بر خلاقیت، نوآوری و تفکر علمی اعضای هیات‌علمی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 15, 1392, 87-100.
مصوری منش, اکرم, زارع, حسین, کمالی, محمود. (1392). 'اثربخشی آموزش نظریه حل مسأله ابداعی (TRIZ) بر خلاقیت، نوآوری و تفکر علمی اعضای هیات‌علمی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(15), pp. 87-100.
مصوری منش, اکرم, زارع, حسین, کمالی, محمود. اثربخشی آموزش نظریه حل مسأله ابداعی (TRIZ) بر خلاقیت، نوآوری و تفکر علمی اعضای هیات‌علمی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 4(15): 87-100.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب