تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,003 |
تعداد مقالات | 83,617 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,291,824 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,346,698 |
اثربخشی آموزش نظریه حل مسأله ابداعی (TRIZ) بر خلاقیت، نوآوری و تفکر علمی اعضای هیاتعلمی | ||
فصلنامه روان شناسی تحلیلی شناختی | ||
مقاله 7، دوره 4، شماره 15، شهریور 1392، صفحه 87-100 اصل مقاله (370.66 K) | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
نویسندگان | ||
اکرم مصوری منش1؛ حسین زارع2؛ محمود کمالی3 | ||
1کارشناس ارشد روانشناسی؛ دانشگاه پیام نور | ||
2دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه پیام نور | ||
3استادیار گروه روانشناسی دانشگاه پیام نور تهران | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 89 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 148 |