غریب نواز, نادر, زمردیان, غلامرضا, انصاری, محمد. (1396). بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(33), 67-80.
نادر غریب نواز; غلامرضا زمردیان; محمد انصاری. "بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 33, 1396, 67-80.
غریب نواز, نادر, زمردیان, غلامرضا, انصاری, محمد. (1396). 'بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(33), pp. 67-80.
غریب نواز, نادر, زمردیان, غلامرضا, انصاری, محمد. بررسی عوامل مؤثر بر تعویض برند در مشتریان بانک‌ها. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(33): 67-80.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب