علائی خرایم, رقیه, علائی خرایم, سارا, قدم پور, عزت‌اله. (1396). نقش باورهای خودکارآمدی و انگیزة پیشرفت در پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزانِ مقطع ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(3), 109-117.
رقیه علائی خرایم; سارا علائی خرایم; عزت‌اله قدم پور. "نقش باورهای خودکارآمدی و انگیزة پیشرفت در پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزانِ مقطع ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18, 3, 1396, 109-117.
علائی خرایم, رقیه, علائی خرایم, سارا, قدم پور, عزت‌اله. (1396). 'نقش باورهای خودکارآمدی و انگیزة پیشرفت در پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزانِ مقطع ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(3), pp. 109-117.
علائی خرایم, رقیه, علائی خرایم, سارا, قدم پور, عزت‌اله. نقش باورهای خودکارآمدی و انگیزة پیشرفت در پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزانِ مقطع ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 18(3): 109-117.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب