محمودی بردزردی, سعید, فتحی آذر, اسکندر, محمودی, فیروز, بدری گرگری, رحیم. (1396). طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(3), 1-34.
سعید محمودی بردزردی; اسکندر فتحی آذر; فیروز محمودی; رحیم بدری گرگری. "طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 3, 1396, 1-34.
محمودی بردزردی, سعید, فتحی آذر, اسکندر, محمودی, فیروز, بدری گرگری, رحیم. (1396). 'طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(3), pp. 1-34.
محمودی بردزردی, سعید, فتحی آذر, اسکندر, محمودی, فیروز, بدری گرگری, رحیم. طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 7(3): 1-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب