Rezapour, Ali. (1397). The Impact of Media on Employees Self-Confidence and Performance (Case Study: Islamic Azad University of Babol Branch). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(29), 103-112.
Ali Rezapour. "The Impact of Media on Employees Self-Confidence and Performance (Case Study: Islamic Azad University of Babol Branch)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 29, 1397, 103-112.
Rezapour, Ali. (1397). 'The Impact of Media on Employees Self-Confidence and Performance (Case Study: Islamic Azad University of Babol Branch)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(29), pp. 103-112.
Rezapour, Ali. The Impact of Media on Employees Self-Confidence and Performance (Case Study: Islamic Azad University of Babol Branch). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 9(29): 103-112.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب