شمس, غزال, دلوی, محمدرضا. (1397). بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(33), 53-60.
غزال شمس; محمدرضا دلوی. "بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 33, 1397, 53-60.
شمس, غزال, دلوی, محمدرضا. (1397). 'بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(33), pp. 53-60.
شمس, غزال, دلوی, محمدرضا. بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(33): 53-60.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب