ولایتی, محمد, حسین زاده لطفی, فرهاد, شهریاری, محمدرضا, رهنمای رود پشتی, فریدون. (1396). رویکرد داده‌کاوی در بخش‌بندی بازار مشتریان به منظور اتخاذ استراتژی‌های کارا (مطالعه موردی صنعت مخابرات). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(41), 243-266.
محمد ولایتی; فرهاد حسین زاده لطفی; محمدرضا شهریاری; فریدون رهنمای رود پشتی. "رویکرد داده‌کاوی در بخش‌بندی بازار مشتریان به منظور اتخاذ استراتژی‌های کارا (مطالعه موردی صنعت مخابرات)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 41, 1396, 243-266.
ولایتی, محمد, حسین زاده لطفی, فرهاد, شهریاری, محمدرضا, رهنمای رود پشتی, فریدون. (1396). 'رویکرد داده‌کاوی در بخش‌بندی بازار مشتریان به منظور اتخاذ استراتژی‌های کارا (مطالعه موردی صنعت مخابرات)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(41), pp. 243-266.
ولایتی, محمد, حسین زاده لطفی, فرهاد, شهریاری, محمدرضا, رهنمای رود پشتی, فریدون. رویکرد داده‌کاوی در بخش‌بندی بازار مشتریان به منظور اتخاذ استراتژی‌های کارا (مطالعه موردی صنعت مخابرات). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 11(41): 243-266.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب