منصوری, جمیله. (1397). اثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر حمایت اجتماعی، اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(48), 67-76.
جمیله منصوری. "اثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر حمایت اجتماعی، اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 48, 1397, 67-76.
منصوری, جمیله. (1397). 'اثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر حمایت اجتماعی، اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(48), pp. 67-76.
منصوری, جمیله. اثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر حمایت اجتماعی، اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 6(48): 67-76.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب