Dalvand, Mohammad Reza, Mirabi, Vahid Reza, Ranjbar, Mohammad Hosein, Mohebi, Serajodin. (1397). Modelling and Ranking the Antecedents of Brand Hate among Customers of Home Appliance. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(1), 19-40.
Mohammad Reza Dalvand; Vahid Reza Mirabi; Mohammad Hosein Ranjbar; Serajodin Mohebi. "Modelling and Ranking the Antecedents of Brand Hate among Customers of Home Appliance". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 1, 1397, 19-40.
Dalvand, Mohammad Reza, Mirabi, Vahid Reza, Ranjbar, Mohammad Hosein, Mohebi, Serajodin. (1397). 'Modelling and Ranking the Antecedents of Brand Hate among Customers of Home Appliance', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(1), pp. 19-40.
Dalvand, Mohammad Reza, Mirabi, Vahid Reza, Ranjbar, Mohammad Hosein, Mohebi, Serajodin. Modelling and Ranking the Antecedents of Brand Hate among Customers of Home Appliance. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 5(1): 19-40.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب