Siadat, Seyed Ali, Mehrali Moghaddam, Mohammad. (1393). Introduction of a Framework for Customer Orientation Using Ambulant E-Banking Services Marketing (Case Study: Mellat Bank in Isfahan). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(1), 382-388.
Seyed Ali Siadat; Mohammad Mehrali Moghaddam. "Introduction of a Framework for Customer Orientation Using Ambulant E-Banking Services Marketing (Case Study: Mellat Bank in Isfahan)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 1, 1393, 382-388.
Siadat, Seyed Ali, Mehrali Moghaddam, Mohammad. (1393). 'Introduction of a Framework for Customer Orientation Using Ambulant E-Banking Services Marketing (Case Study: Mellat Bank in Isfahan)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(1), pp. 382-388.
Siadat, Seyed Ali, Mehrali Moghaddam, Mohammad. Introduction of a Framework for Customer Orientation Using Ambulant E-Banking Services Marketing (Case Study: Mellat Bank in Isfahan). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 4(1): 382-388.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب