شهری, معصومه, شهری, سحر, رهبر فرزامی حق, سولماز. (1394). بررسی رابطه ی بین کیفیت خدمات سازمان با رضایت از جایگاه سازمان در ذهن مشتری در بانک های خصوصی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(4), 70-77.
معصومه شهری; سحر شهری; سولماز رهبر فرزامی حق. "بررسی رابطه ی بین کیفیت خدمات سازمان با رضایت از جایگاه سازمان در ذهن مشتری در بانک های خصوصی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 4, 1394, 70-77.
شهری, معصومه, شهری, سحر, رهبر فرزامی حق, سولماز. (1394). 'بررسی رابطه ی بین کیفیت خدمات سازمان با رضایت از جایگاه سازمان در ذهن مشتری در بانک های خصوصی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(4), pp. 70-77.
شهری, معصومه, شهری, سحر, رهبر فرزامی حق, سولماز. بررسی رابطه ی بین کیفیت خدمات سازمان با رضایت از جایگاه سازمان در ذهن مشتری در بانک های خصوصی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 6(4): 70-77.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب