Mojibi, Toraj, Hosseinzadeh, Somayeh. (1395). Strategies of Knowledge and Customer Relationship Management. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 21-28.
Toraj Mojibi; Somayeh Hosseinzadeh. "Strategies of Knowledge and Customer Relationship Management". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1395, 21-28.
Mojibi, Toraj, Hosseinzadeh, Somayeh. (1395). 'Strategies of Knowledge and Customer Relationship Management', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 21-28.
Mojibi, Toraj, Hosseinzadeh, Somayeh. Strategies of Knowledge and Customer Relationship Management. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 1(3): 21-28.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب