کیان, مرجان, نریمانی, حسین, ریاحی نیا, نصرت. (1392). شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی کاربران از بخش خدمات اطلاع‎رسانی کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(4 (پیاپی 12)), 41-58.
مرجان کیان; حسین نریمانی; نصرت ریاحی نیا. "شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی کاربران از بخش خدمات اطلاع‎رسانی کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 4 (پیاپی 12), 1392, 41-58.
کیان, مرجان, نریمانی, حسین, ریاحی نیا, نصرت. (1392). 'شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی کاربران از بخش خدمات اطلاع‎رسانی کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(4 (پیاپی 12)), pp. 41-58.
کیان, مرجان, نریمانی, حسین, ریاحی نیا, نصرت. شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی کاربران از بخش خدمات اطلاع‎رسانی کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 3(4 (پیاپی 12)): 41-58.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب