قدم‌پور‌, عزت‌اله, کامکار, پیمان, گراوند, هوشنگ, جمشیدی کیا, سجاد. (1393). رابطه راهبردهای یادگیری خود‌تنظیمی و گرایش به تفکر انتقادی با میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(1 (پیاپی 17)), 21-42.
عزت‌اله قدم‌پور‌; پیمان کامکار; هوشنگ گراوند; سجاد جمشیدی کیا. "رابطه راهبردهای یادگیری خود‌تنظیمی و گرایش به تفکر انتقادی با میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 1 (پیاپی 17), 1393, 21-42.
قدم‌پور‌, عزت‌اله, کامکار, پیمان, گراوند, هوشنگ, جمشیدی کیا, سجاد. (1393). 'رابطه راهبردهای یادگیری خود‌تنظیمی و گرایش به تفکر انتقادی با میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(1 (پیاپی 17)), pp. 21-42.
قدم‌پور‌, عزت‌اله, کامکار, پیمان, گراوند, هوشنگ, جمشیدی کیا, سجاد. رابطه راهبردهای یادگیری خود‌تنظیمی و گرایش به تفکر انتقادی با میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 5(1 (پیاپی 17)): 21-42.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب