آریا, انیسا. (1395). بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 49-63.
انیسا آریا. "بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1395, 49-63.
آریا, انیسا. (1395). 'بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 49-63.
آریا, انیسا. بررسی تاثیر اسناد برند، باور برند، شایعات برند بر وفاداری برند. مطالعه موردی: (شرکت های چرم واقع در شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 1(2): 49-63.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب