اسگندری, کریم, آقازاده, هانیه. (1395). موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه موردی: سازمان شهرداری شهرستان اسکو). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 1-14.
کریم اسگندری; هانیه آقازاده. "موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه موردی: سازمان شهرداری شهرستان اسکو)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1395, 1-14.
اسگندری, کریم, آقازاده, هانیه. (1395). 'موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه موردی: سازمان شهرداری شهرستان اسکو)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 1-14.
اسگندری, کریم, آقازاده, هانیه. موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه موردی: سازمان شهرداری شهرستان اسکو). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 1(3): 1-14.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب