خیری, سحر. (1395). رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 15-42.
سحر خیری. "رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1395, 15-42.
خیری, سحر. (1395). 'رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 15-42.
خیری, سحر. رابطه ی مشتری مداری و ارزش ویژه برند آناتا (مطالعه موردی: شرکت آناتا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 1(3): 15-42.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب