خرمی, رقیه, بوداقی, حسین. (1395). بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 43-65.
رقیه خرمی; حسین بوداقی. "بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1395, 43-65.
خرمی, رقیه, بوداقی, حسین. (1395). 'بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 43-65.
خرمی, رقیه, بوداقی, حسین. بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 1(3): 43-65.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب