یاوری, علی, بیک زاد, جعفر. (1396). بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرف‌کننده به برند محصولات خانگی سبز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(6), 21-34.
علی یاوری; جعفر بیک زاد. "بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرف‌کننده به برند محصولات خانگی سبز". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 6, 1396, 21-34.
یاوری, علی, بیک زاد, جعفر. (1396). 'بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرف‌کننده به برند محصولات خانگی سبز', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(6), pp. 21-34.
یاوری, علی, بیک زاد, جعفر. بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرف‌کننده به برند محصولات خانگی سبز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 2(6): 21-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب