Farrokhbakht Foomany, Alireza, Mirabi, Vahidreza, Bazaee, Ghasemali, Amiran, Heydar. (1398). Developing Export Marketing Strategy Model of Tea to Target Markets. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(2), 177-190.
Alireza Farrokhbakht Foomany; Vahidreza Mirabi; Ghasemali Bazaee; Heydar Amiran. "Developing Export Marketing Strategy Model of Tea to Target Markets". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 2, 1398, 177-190.
Farrokhbakht Foomany, Alireza, Mirabi, Vahidreza, Bazaee, Ghasemali, Amiran, Heydar. (1398). 'Developing Export Marketing Strategy Model of Tea to Target Markets', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(2), pp. 177-190.
Farrokhbakht Foomany, Alireza, Mirabi, Vahidreza, Bazaee, Ghasemali, Amiran, Heydar. Developing Export Marketing Strategy Model of Tea to Target Markets. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 9(2): 177-190.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب