مهربان, رقیه, لیوارجانی, شعله. (1397). بررسی اثربخشی آموزش گروهی تنظیم هیجان مبتنی بر فنون گراس بر تاب آوری، پرخاشگری واکنشی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان دخترانه وابسته به مهد قرآن تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(39), 83-119.
رقیه مهربان; شعله لیوارجانی. "بررسی اثربخشی آموزش گروهی تنظیم هیجان مبتنی بر فنون گراس بر تاب آوری، پرخاشگری واکنشی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان دخترانه وابسته به مهد قرآن تبریز". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 39, 1397, 83-119.
مهربان, رقیه, لیوارجانی, شعله. (1397). 'بررسی اثربخشی آموزش گروهی تنظیم هیجان مبتنی بر فنون گراس بر تاب آوری، پرخاشگری واکنشی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان دخترانه وابسته به مهد قرآن تبریز', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(39), pp. 83-119.
مهربان, رقیه, لیوارجانی, شعله. بررسی اثربخشی آموزش گروهی تنظیم هیجان مبتنی بر فنون گراس بر تاب آوری، پرخاشگری واکنشی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان دخترانه وابسته به مهد قرآن تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 11(39): 83-119.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب