دهقان دهنوی, حسن, دلشاد, زهرا. (1398). مدل پویایی سیستم جهت ارزیابی معیارهای رفع انتظارات مشتریان در سطح مدیریت کیفیت جامع. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(36), 25-35.
حسن دهقان دهنوی; زهرا دلشاد. "مدل پویایی سیستم جهت ارزیابی معیارهای رفع انتظارات مشتریان در سطح مدیریت کیفیت جامع". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 36, 1398, 25-35.
دهقان دهنوی, حسن, دلشاد, زهرا. (1398). 'مدل پویایی سیستم جهت ارزیابی معیارهای رفع انتظارات مشتریان در سطح مدیریت کیفیت جامع', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(36), pp. 25-35.
دهقان دهنوی, حسن, دلشاد, زهرا. مدل پویایی سیستم جهت ارزیابی معیارهای رفع انتظارات مشتریان در سطح مدیریت کیفیت جامع. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(36): 25-35.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب